نشست هماهنگی مدیران واحد ها با ریاست سازمان برگزار شد
1399/05/08
این نشست به بررسی راهکارهای تقویت ارایه خدمات شایسته تر به مراجعان و تکریم اریاب رجوع اختصاص داشت
نشست هماهنگی مدیران سازمان با ریاست سازمان روز سه شنبه 7 مرداد ماه 99 با حضور کلیه مدیران و رییس و خزانه دار سازمان در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.
در این نشست ریاست سازمان با تشکر از تلاش های واحد های سازمان در ماههای اخیر و در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و میز خدمت، هدف گذاری هیات مدیره سازمان را کسب رضایت حداکثری مراجعان و به ویژه پاسخگویی به درخواست کنندگان خدمات غیرحضوری دانست.
مهندس علیرضا صنوبر با اشاره به اینکه از طریق راهنمایی مراجعان و پاسخگویی تلفنی و پاسخ به تیکت ها در اسرع وقت می توان از بسیاری از مراجعات غیر ضروری فعلی جلوگیری کرد، از مدیران سازمان خواست تا با دقت و وسواس بیشتر نحوه پاسخگویی نیروهای تحت نظرشان را رصد کنند و در خصوص اهمیت پاسخگو بودن پرسنل را توجیه نمایند.
وی تاکید کرد نباید در ارایه خدمات میان مراجعان فرقی مشاهده شود و در صورت مشاهده مواردی از این دست ، متخلفین باید توسط مدیران با اخطار مواجه شوند و در صورت تکرار، تنبیهات انضباطی برای آنها در نظر گرفته شود.
مهندس هژیر یوسفی خزانه دار سازمان نیز ضمن تاکید بر لزوم افزایش رضایتمندی مراجعان و تکریم ارباب رجوع، آموزش پرسنل و نظر سنجی از مراجعان به منظور تعیین میزان رضایتمندی از هر بخش را ضروری برشمرد.
در ادامه برخی مدیران به مشکلات واحد های تحت نظرشان و علل برخی تاخیرها در پاسخگویی ها اشاره کردند که ریاست سازمان مجددا بر رفع موانع و دقت و تسریع در پاسخگویی تاکید کرد.